Biuletyn Informacji Publicznej Biuletyn Informacji Publicznej
Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
Elektroniczne biuro obsługi mieszkańca

Do zadań samodzielnego stanowiska pracy ds. kancelaryjnych należy:

1) prowadzenie spraw dotyczących przyznawania zwrotu podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej;

2) zapewnianie napojów chłodzących pracownikom Urzędu zatrudnionym w warunkach szczególnie uciążliwych;

3) prowadzenie archiwum zakładowego;

4) bieżący nadzór nad prawidłowością wykonywania czynności kancelaryjnych w Urzędzie;

5) prowadzenie spraw z zakresu ochrony zabytków i opieki nad zabytkami, a w szczególności:

a) prowadzenie gminnej ewidencji zabytków,

b) przyjmowanie zawiadomień o odkrytych lub przypadkowo znalezionych przedmiotach, co do których istnieje przypuszczenie, że są one zabytkami i przekazywanie ich wojewódzkiemu konserwatorowi zabytków,

c) sporządzenie gminnego programu opieki nad zabytkami i sprawozdań z jego realizacji;

6) prowadzenie spraw dotyczących cmentarzy, a w szczególności:

a) zakładania, rozszerzania, utrzymywania i zamykania cmentarzy komunalnych,

b) wydawania decyzji o użyciu terenu cmentarnego na inny cel po upływie 40 lat od dnia ostatniego pochowania zwłok na cmentarzu,

c) organizowania sprawowania opieki nad grobami i cmentarzami wojennymi.

Osoby odpowiedzialne

Referent Zofia Kociołek

Stanowisko: Referent

Tel: 14 6833053 wew.112

14 630 20 12

mgr Elżbieta Stanula

Stanowisko: Informacje wprowadziła

Tel: 14 630 20 09

14 683 30 53 wew. 109



Osoba publikująca: Lucyna Gajda
Data publikacji: 2019-03-05